Seminars

Online

Amanda Akkers-Van de Beld is manager Channel Management binnen de NS. Samen met haar team van vijftien channelmanagers is ze verantwoordelijk voor de optimale inrichting van alle klantcontactkanalen van de NS. Ze is continu bezig met het verbeteren van de gehele customer journey: van deur tot deur moet de reiziger een optimale klantervaring beleven.

Agile werken
Om dit te realiseren werkt Amanda met agile teams. Om zo de keten van Marketing, IT en Operatie met elkaar te verbinden en kortcyclisch verbeteringen te realiseren voor reizigers. Klantdata en klantgedrag (A/B testing, Google Analytics, etc.) worden gebruikt om reizigers steeds een persoonlijk passend service-aanbod te kunnen doen. 

En die agile manier van werken betaalt zich meetbaar uit: de resultaten laten duidelijk een verhoogde klanttevredenheid, lagere distributiekosten en een hogere omzet zien.

Tijdens de tweede masterclass van het seminar 'Agile Managen' vertelt Amanda hoe zij deze resulaten hebben bereikt door agile te werken. Een kijkje in de keuken van een zeer succesvol agile team!

Bekijk het seminar Agile Managen