Hans Janssen

Hans Janssen

Bedenken, ontwikkelen en organiseren van sprankelende seminars.

Hans Janssen is oprichter en creatief leider van DenkProducties, marktleider in topseminars voor ondernemers en leidinggevenden in Nederland. DenkProducties produceert de seminars van Nederlandse topdocenten als Ben Tiggelaar en Remco Claassen, maar zet ook internationale grootheden op het podium, zoals Barack Obama, Brené Brown, Robert Cialdini en Amy Edmondson. Seminars van DenkProducties vallen op door hun provocatieve, frisse onderwerpen en hun belevenisrijke format.

Credo van Hans is: ‘ik wil je van 9 tot 5 op het puntje van je stoel’.

In een rebelse bui bedachten Ben Tiggelaar en Hans in 2004 het seminar ‘MBA in één dag’ dat al 20 jaar volle zalen trekt met al meer dan 20.000 deelnemers in totaal. Tot op de dag van vandaag! En om dat te bereiken heb je een uitgekiende marketing nodig. Want niets is zo moeilijk als ‘makkelijk zalen vullen’. Toch lukt het DenkProducties keer op keer.

Met zijn team van DenkProducties besteedt Hans heel veel aandacht aan intelligent programma design. Want ‘fantastisch geproduceerde programma’s verhogen het didactisch rendement. Alles is vorm, zelfs de inhoud’. Aldus Hans.