Als iedereen elke dag één klant belachelijk goed helpt, zijn de gevolgen niet te overzien
De snelste weg om je organisatie te laten groeien is: door fans te maken van je bestaande klanten. Verwachtingen te overtreffen. Ambassadeurs te maken. Dat klinkt heel lastig en bewerkelijk. Zeker als je het al druk hebt. Maar uit eigen ervaring weet je: met één persoonlijke, kleine actie bereik je meer dan met een dure anonieme marketingcampagne.
- Hoe zorg je ervoor dat iedereen één klant per dag ongelofelijk goed helpt?
- Hoe zorg je dat je mensen ook de bevoegdheid hebben om dat te doen? En dat ze het ook zelf willen?
- Wat moet je zelf doen om het goede voorbeeld te geven?
De antwoorden op deze vragen krijg je in dit bijzondere avondseminar Één fan per dag van Jos Burgers. Daarin deelt hij de inzichten uit zijn laatste boek. Speciaal voor jou.
*Komt deze avond niet goed uit of kun je er geen genoeg van krijgen? Jos Burgers geeft dit seminar nog een keer maandag 27 januari in Eindhoven.
Experts
Jos BurgersPrijs
€ 195,00 (excl. 21% btw)Locatie
Da Vinci Theater, LeusdenPE-uren
3 (Meer info)Programma
- 18:30 Ontvangst en registratie
- 19:00 Start seminar
- 22:00 Einde seminar met borrel
#1: Van klanten naar fans
- De twee routes naar abnormaal tevreden klanten
- Fans maken in je dagelijkse routine inbakken
- De exponentiële kracht van dit principe
- Zes goede redenen om hiermee aan de slag te gaan
#2: De gereedschapskist
- Manieren om klanten te overdonderen
- Eerste hulp bij klachten. En bij complimenten
- Benut de momenten van de waarheid!
- Doe iets met klantvragen waar je van baalt
#3: Elke medewerker, elke dag, één fan. Dat moet toch kunnen?
- Jij kunt in je eentje het verschil maken
- Goed voorbeeld doet goed volgen, slecht voorbeeld ook!
- Mogen je mensen wel echt fans maken?
- Prioriteit voor meer tijd voor klanten
#4: Laat je elke dag beter maken
- Zet door, ook als het een keer tegen zit
- Hoe reken je af met weerstand tegen je plannen?
- Vraag vaker naar wat je liever niet hoort
- Beloon je ambassadeurs (als ze het niet verwachten)
Experts
Jos Burgers
Jos Burgers is dé expert op het gebied van klantgerichtheid en marketing. Hij houdt ongeveer 200 lezingen per jaar en schreef er diverse bestsellers over.
Lees meer![]()
"Opnieuw maakt mijn grote held Jos Burgers het waar. In zijn nieuwe boek “Eén fan per dag” en gelijknamige seminar laat hij op humorvolle en verfrissende wijze zien dat als we ons maximaal richten op het fan maken van klanten de euro’s achter je aan rollen"
Bas van der Veldt, CEO, AFAS Software
8"Dat je getriggert wordt om er weer vol voor te gaan, hoe eenvoudig zijn sommige dingen om voor elkaar te krijgen."
Cocky Vermaat, Fleurop Nederland
9"Iets heel lastigs heel simpel uitgelegd zodat je er morgen mee kan en wilt beginnen! (Iets makkelijks heel moeilijk maken is vrij simpel maar omgekeerd... ;-)"
Eva van der Meer, Xtandit
9"Ik ben op een aangename manier aan het denken gezet over hoe ik onze klanten enthousiaster kan maken over ons bedrijf."
Jacob Wijnker, Waterland Trading
9"Een echte eyeopener, andere invalshoeken en goede tips met duidelijke voorbeelden!"
Burhan Aydogan, Perfctkeur
Praktische informatie
Programma
18:30 | Ontvangst en registratie |
19:00 | Start seminar |
22:00 | Einde seminar met borrel |