DenkTank #28c: Christ Coolen: wat elke marketeer moet weten van Kahneman

Christ is een door de wol geverfd marketeer. Hij beheerst alle aspecten van het marketingvak: campagnes, online, branding etc. In zijn werk maakt hij veel gebruik van de inzichten van Daniel Kahneman. En dat zouden meer marketeers moeten doen. Want ze werken gewoon. En niet zo’n beetje ook.

Deel 3 in de serie ‘3 marketingexperts over Daniel Kahneman’. Christ Coolen:

  • Marketingmanager bij Zelfstroom
  • Auteur op Frankwatching
  • Host van de podcast Current Obsessions

Wat doet Christ met de inzichten van Kahneman bij Zelfstroom? En wat levert dat op? Hoe kan elke marketeer zijn voordeel doen met de inzichten van deze Nobelprijswinnaar? Wat is de impact en het effect van marketing die goed gebruik maakt van psychologische technieken?

Remy Gieling en Hans Janssen vroegen Christ naar zijn beste tips. En die kregen ze.

 

Of luister via Spotify, Apple Podcasts of Google Podcasts.

Twee andere podcasts in dit drieluik:

Christ Coolen  -   - 

Luister ook