Thuiswerkseminar Live #2: Snelle innovatie in Customer Experience

Dit Thuiswerkseminar Live met Steven van Belleghem is live uitgezonden op donderdag 9 april. Heb je het gemist? Je kan het Thuiswerkseminar terugkijken door hieronder je gegevens achter te laten.

#2: SNELLE INNOVATE IN CUSTOMER EXPERIENCE

Nu fysiek klantcontact bij veel bedrijven onmogelijk is geworden, is het van groot belang om je klantrelaties te digitaliseren. En snel!

Hoe innoveer je je businessmodel in zeer korte tijd?
Hoe kun je je digitaal onderscheiden?
Hoe zorg je dat je waardevol en onmisbaar bent voor je klanten?

Steven van Belleghem praat je bij in dit gratis live thuiswerkseminar van DenkProducties. In het webinar gaat Van Belleghem uitgebreid in op twee thema’s rondom customer experience die in tijden van crisis nóg urgenter worden:

  1. 'Digital convenience' is het nieuwe minimum
    Deze tijd is de grootste digitaliseringimpuls ooit. Alles wordt digitaal en daarmee wordt het direct ook bijna onmogelijk om jezelf digitaal te onderscheiden. Digitaal gebruiksgemak wordt de nieuwe minimum voorwaarde. Hoe ga je daarmee om?
  2. Customer experience beyond convenience
    Mensen maken zich vandaag de dag zorgen over twee dingen: hun eigen situatie (werk, gezondheid, toekomst) en de wereld (gezondheidszorg, economie). Hoe kun je als bedrijf waarde toevoegen voor de klant op beide dimensies?

KIJK NU TERUG