Zo zorg je dat klanten voor je (blijven) kiezen

Zo zorg je dat klanten voor je (blijven) kiezen

Alleen klanten kunnen je door de crisis helpen. Zij zijn de enigen die voor inkomsten zorgen, nu en in de toekomst. Hoe zorg je dat klanten voor je kiezen en dat blijven doen?

Op 19 mei stond Jos Burgers op het digitale podium van DenkProducties in de zevende editie van ons Thuiswerkseminar Live. Met humor en fantastische anekdotes gaf hij heldere inzichten over:

  1. Waarom je eerst jezelf moet helpen voordat je klanten helpt
  2. Hoe je waardevol blijft voor klanten
  3. Wat je kunt doen om het aantal concurrenten te verminderen

Hieronder vind je 3 mooie fragmenten uit het Thuiswerkseminar Live met Jos Burgers. Wil je de hele uitzending terugkijken? Dat kan via deze link.

Fragment 1: Help eerst jezelf en daarna je klanten

Fragment 2: Doe niet méér voor minder

Fragment 3: Scherpe keuzes maken om concurrentie voor te blijven

Hele aflevering terugkijken?

Dat kan! Via deze link kun je je e-mailadres achterlaten en dan sturen we je de terugkijklink toe per mail.

Meer thuis leren