Seminars

Blended classes

Incompany

Steven van Belleghem is expert op het gebied van klantrelaties. Hij is een bestseller auteur, professor, ondernemer, topspreker en globetrotter. Hij reist de hele wereld over om de laatste trends te spotten op het gebied van digitale klantenrelaties. Hij vertaalt deze toekomstige trends naar concrete ideeën, die meteen in te zetten zijn in je team.

Bestseller auteur
Steven heeft drie bestsellers geschreven over digitale trends en klantrelaties, inclusief het award winnende boek 'The Conversation Manager' en zijn meest recente boek 'Customers the day after tomorrow'. Zijn boeken zijn vertaald in 7 talen en verkochten al meer dan 120 duizend exemplaren.

Steven brengt je up-to-date
Als parttime professor op Vlerick Business School brengt Steven je in no time up-to-date op het gebied van AI, big data, the Internet of Things en virtuele assistenten. Kortom: alles wat in Sillicon Valley en China gebeurt en klantrelaties radicaal verandert.

Indrukwekkend bij Obama
Steven van Belleghem maakte diepe indruk op ons prijswinnende seminar Forward Thinking Leadership met Obama (bekijk hier de highlights). Daarom komt hij terug bij DenkProducties met zijn eigen seminar Customer Champions!

Meer informatie