DenkTank #56: Steven van Belleghem over ‘de Ruwe Diamant’

DenkTank #56: Steven van Belleghem over ‘de Ruwe Diamant’

Hij stopte er veel tijd, wijsheid en energie in. Nu is het af: het nieuwe boek van Steven van Belleghem: A Diamond in the rough / de Ruwe Diamant.

In dit boek zoomt Steven van Belleghem in op een vraag die in bijna elke organisatie speelt: hoe krijgen we onze cultuur nóg meer klantgericht? Hoe zorgen we ervoor dat onze mensen het overtreffen van klantverwachtingen als norm zien? En het dag in dag uit gaan doen? 

Precies daarover gaat deze podcast, waarin Hans Janssen live schakelt naar de thuisstudio in Knesselare van Steven van Belleghem. Ze bespreken:

  • Waarom speelt cultuur zo’n belangrijke rol in de Customer Experience?
  • Hoe zorg je ervoor dat klanten loyaler worden aan jouw bedrijf? (verrassend antwoord!)
  • Wat is effectieve empathie?
  • Hoe overtuig je jouw mensen om hiermee aan de slag te gaan? (verrassend antwoord!)
  • Welke bedrijven zijn hier ontzettend goed in?

Maak je klaar voor een podcast vol boeiende inzichten en inspirerende voorbeelden. 

Een geweldig voorproefje op het seminar mét Steven van Belleghem én 5 kampioenen in klantgerichtheid: Customer Champions op 7 november! 

Of luister via Spotify, Apple Podcasts of Google Podcasts. Luisteren via YouTube kan ook.

Meer weten over het seminar met Steven > 

Steven van Belleghem  -   - 

Luister ook