
Customer Champions met Steven van Belleghem
De beste lessen van de meest klantgerichte bedrijfsculturen ter wereld
Een extreem klantgerichte bedrijfscultuur: iedereen wil het. Veel organisaties geven zichzelf een aardige voldoende als het gaat om klantgerichtheid. Er zit nog een te grote kloof tussen ‘wat het bedrijf écht wil zijn’ en ‘wat de klant dagelijks ervaart’.
Hoe dicht je die kloof?
Zo maak je een cultuur écht klantgericht
Hoe maak je de cultuur in je bedrijf steeds meer customer centric of zelfs customer crazy? Digitale innovaties helpen daarbij, maar die werken alleen als ze perfect samengaan met de mens. Digital meets human, ook hier.
Nieuw seminar van Stevan van Belleghem
In dit nieuwe seminar geeft Steven van Belleghem antwoord op brandende vragen:
- Wat kun je leren van wereldkampioenen in klantgerichtheid?
- Hoe vertaal je deze lessen in concrete interventies om morgen al te doen?
- Hoe houd je momentum en werk je dag-na-dag aan nóg betere klantcultuur?
In dit seminar presenteert Steven de nieuwste inzichten uit zijn allernieuwste boek (verschijnt September 2023). Vers van de drukpers!
Programma
Blok 1 | Herken de kloof
* In de corporate slideshow staan geweldige uitspraken over klantgerichtheid
* Dat is de gewenste situatie, niet de volledige realiteit
* Hoe herken én dicht je die kloof?
Resultaat: een helder beeld van jouw Customer Experience ambities en de kloof die je moet overbruggen naar de dagelijkse praktijk. Het doel is helder!
Blok 2 | Versterk de spirit
* Eerst je mensen, dan je klanten: alléén met bevlogen mensen kun je klantgericht zijn.
* Wat doe je als je merkt dat sommige teams of sommige mensen nog niet 100% klantgericht zijn?
* Hoe wakker je dat vuurtje aan?
Resultaat: handvatten om elke medewerker te inspireren om extra klantgericht te worden.
Blok 3 | Gebruik de tools
* Dit doen organisaties die wereldklasse zijn in Customer Experience
* 10 heel eenvoudige tactieken om vanaf morgen klantgerichter te zijn
* Hoe gebruik je deze tools in jouw situatie?
Resultaat: je hebt nu de tools én hun gebruiksaanwijzing. Je kunt van start.
Blok 4 | Omarm de vernieuwing
* Digitale ontwikkelingen bieden ongelofelijke kansen om veel klantgerichter te worden.
* Hoe spot je de juiste trends in ‘when digital becomes human’ anno 2023?
* Hoe bouw je een team om vernieuwingen écht voor elkaar te krijgen.
Resultaat: een scherper oog voor trends om in de gaten te houden omdat ze je kunnen helpen om jouw doelen, voor jouw mensen, met jouw tools te realiseren.
Praktische informatie
Locatie
AFAS Theater Leusden
Inspiratielaan 3
Leusden
Routebeschrijving
Overige informatie

Streaming Pass
Customer Champions met Steven van Belleghem voor al jouw collega’s? Dat kan!
Meer info