DenkTank #3: Jos Burgers over klantgerichtheid

Te gast bij de DenkTank podcast: Jos Burgers, de beste expert in klantgerichtheid van Nederland. Jos schreef meer dan 10 bestsellers over klantgerichtheid, waaronder ‘Eén fan per dag’, ‘de Wet van Snuf’ en ‘Geef nooit korting’. Prikkelend én praktisch.

Jos weet alles over de geschreven en ongeschreven regels van klantgerichtheid. Hoe maak je fans van je klanten? Hoe krijg je de ‘gunfactor’? Hoe zorg je dat collega’s ook intern wat klantgerichter worden? Jos weet er alles van en strooit in deze aflevering met wijsheden. Heb je klanten? Dan is deze DenkTank aflevering een must-listen!

Of luister DenkTank #3 via Spotify, iTunes of Google Podcasts.

Over Jos Burgers

Jos Burgers is de meester van de eye-openers over het belangrijkste bezit van je organisatie: de klanten. Hij is dé expert in Nederland op het gebied van klantgerichtheid en marketing. Hij houdt ongeveer 200 presentaties per jaar over dit onderwerp en schreef er diverse boeken over.

Jos is de meest succesvolle managementauteur van Nederland. Hij schreef het best verkochte managementboek van 2006, 2009, 2012, 2014, 2017 én 2018. Dan heb je recht van spreken!

 

Meer podcasts beluisteren van DenkTank? Bekijk alle afleveringen hier.

Jos Burgers  -   - 

Misschien vind je dit ook interessant