Steven van Belleghem = meester van de aandacht

Steven van Belleghem = meester van de aandacht

Bij DenkProducties zijn we al jaren fan van Steven van Belleghem. Af en toe lukt het ons om Steven te strikken om samen een seminar te maken. Steven brak bij ons door bij het seminar met Barack Obama en was in 2019 zelfs de best beoordeelde sprekers van DenkProducties.

Recent onderzoek toont aan: ook bij digitale presentaties is Steven een meester van de aandacht. Hij grijpt de aandacht zijn publiek en weet die zelfs nog te vergroten! Waar veel sprekers moeten knokken om kijkers bij de les te houden, geeft Steven geen kans om af te dwalen.

Bij digitale producties zijn er extra mogelijkheden om de ‘engagement’ te meten. Hoe betrokken zijn kijkers? Doen ze mee? Kijken ze actief? Blijven ze geboeid? 

Online moderator Tom Jessen analyseerde de aandachtscurve van kijkers naar online events. Spreker X was na een kwartier 50% van zijn kijkers kwijt, Steven van Belleghem hield aandacht meteen hoog en liet die zelfs nog verder stijgen!

Hoe doet Steven dit?

Door een mix van:

  • Waanzinnig interessante inhoud
  • Enthousiaste presentatiestijl met humor
  • Veel afwisseling met slides, filmpjes
  • Hoog tempo

Steven van Belleghem live aan het werk zien? Check onze agenda voor zijn nieuwe seminar Customer Champions op 7 november. 

Naar het seminar

Steven van Belleghem = meester van de aandacht