DenkTank #66: Klantgerichtheid & generatieve AI

DenkTank #66: Klantgerichtheid & generatieve AI

Ondernemer Michael Musandu ontwikkelde een generatieve AI-oplossing die er voor zorgt dat de retouren in e-commerce omlaag gaan én dat iedereen zich kan herkennen in de modellen die kleding showen. In deze podcast vragen we hem ‘het hemd van het lijf

Michael Musandu is de CEO en oprichter van Lalaland. Lalaland creëert synthetische, fotorealistische menselijke modellen voor eCommerce merken. Hij kwam op dat idee toen online aan het shoppen was voor kleding. Het viel hem toen op dat hij nooit eens iemand zoals hijzelf zag. Met de generatieve AI-oplossing van Lalaland kunnen merken hun collecties showcasen op diverse modellen.

Lalaland haalde investeringsgeld op bij o.a. Google en won prestigieuze onderscheidingen, waaronder de Philips Innovation Award, Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge en de MT Sprout Startup van het Jaar.

In dit gesprek gaan we in op:

  • Waarom Musandu meteen sociale impact wilde maken
  • Hoe Musandu sociale doelen combineert met business doelen
  • Wat de impact van generatieve impact is op modellen & fotografen
  • Zijn visie op de toekomst van AI

Luister via Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts en YouTube.

Michael Musandu  -   - 

Luister ook