Deep Loyalty met Steven van Belleghem
Hoe je AI kunt inzetten om je customer journey en de klantbeleving (veel) beter te maken
Hoe gebruik je de mogelijkheden van AI om je customer journey en de klantbeleving (veel) beter te maken? Dat leer je op dit seminar van dé specialist: Steven van Belleghem.
AI zorgt voor een revolutie, ook in de manier waarop we omgaan met klanten. Vroeger moest je kiezen tussen efficiëntie (Operational Excellence) en persoonlijke ervaring (Customer Intimacy). Maar AI maakt het mogelijk om beide tegelijkertijd te leveren.
- Super efficiënt
- Hyper persoonlijk
- Met een heel klein team
In Deep Loyalty laat Steven van Belleghem zien hoe je AI inzet om betere service te bieden en echte, diepe loyaliteit te bouwen. Hij verzamelt de beste inzichten van de meest innovatieve en succesvolle organisaties ter wereld en vertaalt ze naar concrete tips die jij morgen al kunt toepassen in jouw team.
Dit is jouw kompas voor de volgende fase in klantgericht leiderschap. Klaar om voorop te lopen?
“Als het hoogste doel van een kapitein was om zijn schip te behouden, hield hij het voor altijd in de haven.”
Programma
Blok 1: Stoomcursus: hybride klantbeleving
- Combineer menselijke empathie met de snelheid en precisie van AI
- Fundamentals van hybride klantbeleving
- Generatieve AI versterkt de medewerker, maar ook de klant
Blok 2: Hoe klein is jouw team?
- AI × CX als nieuwe superkracht
- Teams met een kleine menselijke kern + een leger van digitale agents
- 3 Evoluties in AI: generative – agentic -proactive
Blok 3: Hyperpersonalisatie & De Nieuwe customer journey
- AI baant de weg voor een nieuwe Customer Journey
- Hyperpersoonlijke service: anticiperend, snel en volledig geïntegreerd
- Van ‘Search’ naar ‘Solve’
Blok 4: AI-Cultuur bepaalt de Winnaars
- Niet de technologie bepaalt wie wint, maar de cultuur die ermee durft te werken.
- Creëer een cultuur van leiderschap, lef en innovatie
Praktische informatie
Locatie
AFAS Theater
Inspiratielaan 3
3833 AV Leusden
Routebeschrijving
Overige informatie