Denktank #17: Steven van Belleghem over digital customer experience

Elke organisatie digitaliseert in moordend tempo. Of je nou een bakker of accountant bent: digitale dienstverlening en digitaal klantcontact zijn een vereiste. Een basisbehoefte zelfs.

  • Hoe maak je jouw organisatie daar klaar voor?
  • Welke mogelijkheden zijn er?
  • Hoe ga je om met het torenhoge verwachtingspatroon van je klanten, die verwend zijn door Coolblue en Amazon?
  • Wat is de rol van de menselijke factor in een digitaliserende organisatie?

In deze podcast geeft Steven van Belleghem je antwoorden op deze vragen. En hij geeft je een doorkijkje in zijn nieuwe boek: The Offer You Can’t Refuse.

Hosts Remy Gieling en Hans Janssen interviewden Steven in de foyer bij het seminar Customer Champions’ van DenkProducties. En je hoort een stuk Steven van Belleghem, live op het podium bij dit seminar.

Of luister via Spotify of Apple Podcasts.

Over Steven van Belleghem

Steven van Belleghem is expert op het gebied van klantrelaties. Hij is een bestseller auteur, professor, ondernemer, topspreker en globetrotter. Hij reist de hele wereld over om de laatste trends te spotten op het gebied van digitale klantenrelaties. Hij vertaalt deze toekomstige trends naar concrete ideeën, die meteen in te zetten zijn in je team.

Indrukwekkend bij Obama
Steven van Belleghem maakte diepe indruk op ons prijswinnende seminar Forward Thinking Leadership met Obama (bekijk hier de highlights). 

Steven van Belleghem  -   - 

Misschien vind je dit ook interessant