Veelgestelde vragen DenkProducties

Garantie

Hoe weet ik of ik tot de doelgroep van dit seminar behoor?

Er is maar één persoon die dat kan bepalen: dat ben je zelf. Als het onderwerp je interesseert en de inhoud je aanspreekt, kun je ervan uitgaan dat je een prachtige en leerzame dag gaat beleven. Onze seminars maken waar wat we beloven.

Wie zit er doorgaans in de zaal?

Onze seminars worden 'gemiddeld genomen' bezocht door:

  • Midden- en hoger management van grote organisaties
  • Ondernemers/DGA's in het middenbedrijf
  • Zzp’ers
  • Professionals in de dienstverlening (accountants, advocaten etc.)

Wat gebeurt er als ik niet tevreden ben?

Dan gaat onze onvoorwaardelijke garantieregeling in. No questions asked. Als je het seminar onvoldoende leerzaam vond, krijg je óf je geld terug óf een gratis ticket voor een vervangend seminar. We gaan niet met je in discussie. Heerlijk. (Wel willen we graag weten waar jouw bezwaren zitten zodat we het programma kunnen verbeteren).

Hoe werkt zo'n garantie?

Best makkelijk. Wij lezen namelijk alle evaluaties. Dus als daar een onvoldoende bij zit -wat in minder dan 2% van de gevallen voorkomt- nemen we zelf contact met je op. Je kunt uiteraard ook zelf een mailtje sturen aan customercare@denkproducties.nl om aanspraak te maken op deze garantie.

Corona Garantie

Als je inschrijft voor een fysiek seminar, wil je uiteraard weten: heeft organisator goed aan de Covid scenario’s gedacht? Het korte antwoord op die vraag is: uiteraard. Ontzettend goed zelfs. Hier een overzicht.

Drie keuzes
Wat doen we om de fysieke sessie maximaal veilig te houden? Drie basiskeuzes:

  • Datumkeuze: we hebben voor 2022 het seminarseizoen stevig ingekort. Alleen tussen april en november doen wij seminars. Deze maanden waren afgelopen jaar het veiligst. 
  • Locatiekeuze: we kiezen voor locaties die qua faciliteiten boven de rest uitsteken. Hypermoderne ventilatie is een must. De kans om verder uit elkaar te zitten ook. 
  • Veiligheidskeuze: wij hanteren de strenge versie van geldende Coronarestricties. Alle deelnemers worden bij binnenkomst gecheckt. Dat doen we conform de regels zoals die op dat moment van kracht zijn. We kiezen daarbij de veilige (lees: strenge) kant. Dus als er bandbreedte in de restricties zit, dan nemen wij de strenge versie.

Tot slot: we doen alles dat nodig is om te voldoen aan de strakste richtlijnen. Dus moeten we lunches voorverpakken? Doen we dat. Moeten we iedereen een zitplek geven tijdens de pauzes? Regelen we dat. Dit kunnen wij. Het is ons vak.

Tripple A Garantie
Wat als het vanwege lockdowns of strenge maatregelen niet door kan gaan?

Kernregel daarbij is: daarvan mag jij als deelnemer niet de dupe worden. We hanteren een Triple A garantie. We bieden altijd aan: 

  • Andere datum: als de maatregelen een fysiek seminar niet mogelijk (of niet optimaal uitvoerbaar) maken, prikken we een nieuwe datum. Waarin je het programma in originele vorm kunt bijwonen. 
  • Andere vorm: We maken van elk seminar ook een live digitale variant. Je mag daar altijd naar overstappen. Als je dat prettiger vindt dan fysiek aanwezig zijn.
  • Annuleren. Als je toch wil annuleren, hanteren we maximaal soepele criteria. Een nieuwe datum, een voucher of ander programma kan altijd (tot de dag voor het seminar). Annuleren/crediteren ook tot 1 week vooraf omdat we daarna zelf ook kosten maken die we niet meer kunnen terugdraaien (en onze leveranciers ook gewoon door deze tijd willen loodsen).

Andere vragen?

Als er nog onduidelijkheden zijn dan kan je ons altijd bellen of e-mailen.